Formiddagsroer i Kolding Roklub

Nye medlemmer (over 25 år) tilbydes et senior-medlemskab. Som senior i Kolding Roklub kan man ro alle ugens dage i sommersæsonen, og motionere i vores rigt udstyrede motionsrum, individuelt eller på hold, i vintersæsonen.

Hele året - men ikke mindst i vintersæsonen - arrangeres forskellige sociale aktiviteter og samvær, herunder vedligeholdelse af vores udstyr.

Medlemmer med tid og lyst til at motionere i morgen- og dagtimerne har rig mulighed herfor i Kolding Roklub.

Et flertal af formiddagsroere mødes tirsdage og torsdage fra kl. 8.45, hvor der sættes hold med ture af forskellig længde og i forskellige bådtyper, men det er også muligt at arrangere individuelle ture medlemmerne imellem eller via annoncering omkring ønsker til roning sammen (via det såkaldte "rokort", som også bruges til at registrere alle ture året igennem).

Bemærk at roning er en sport der kan dyrkes langt op i alderdommen. Det kræver blot, at du har lyst til at vedligeholde din krop.

Er du særligt interesseret i formiddagsaktiviteterne, tag da kontakt til repræsentanten for formiddagsroerne for nærmere information omkring de mange muligheder vi kan tilbyde de mere modne medlemmer.

Kolding Roklub

Indtil januar 2023 bestod Kolding Roklub af to klubber: én for herrer og én for damer.
Tilsammen har klubben mere end 225 års historie og ca. 250 medlemmer og en af Danmarks største bådparker.