Åbent Hus

Roklubberne i Kolding afholder Åbent Hus den 16. maj kl 10-15.

Roning er en fantastisk sport, og vi synes, at der er mange flere, i alle aldersklasser, der skal have mulighed for at opleve dette.

Derfor åbner vi roklubbernes døre - så alle kan få et indtryk af de gode oplevelser og muligheder, som roning giver.

Kom og se og hør om roning - og hvis vejret tillader det - så prøv det på egen krop. Mange af vore dygtige instruktører er tilstede, og kan give dig og dine nærmeste en personlig orientering om hvad et medlemskab af en roklub giver, f.eks hvordan man roer, hvilke former for roning, der findes og ikke mindst de fitness muligheder, vi tilbyder.

Du bliver vist rundt i roklubben og kan med egne øjne se vore dejlige lokaler, vores moderne bådpark og vores velindrettede fitness lokale. Og så kan du prøve en tur på fjorden i en af vore både - selvfølgelig under opsyn og instruktion.

Og vi vil selvfølgelig også byde på en let anretning til vore gæster, i form af grilpølser og lidt til at slukke tørsten med.

Så mød op og få inspiration til en sport, som naturen har givet os danskere fantastisk gode vilkår for at dyrke, og Kolding Fjord er et rigtig godt eksempel på dette. En sport som både udfordrer dig fysisk og teknisk. Du kan drive det på motionsniveau eller på konkurrenceniveau. Du bestemmer selv. Men når først du er startet - så er du roer resten af livet.

Vi glæder os til at se dig.

Sådan finder du os!

Roklubberne i Kolding består af Kolding Dame Roklub og Kolding Roklub.

Vi er to klubber, men fungerer i praksis som én.

Vi har adresse på Gl.Strandvej 1 i bydelen Strandhuse i Kolding.

Fra byen følger du Fynsvej ud mod motorvejen mod Vejle/Fyn. Ved det sidste trafiklys inden motorvejen, drejer du til højre ad Lyshøj Allé. Følg vejen til du møder skiltet "Roklubberne" på højre side. Drej til højre her - og roklubberne ligger foran dig.