Velkommen i Kolding Dameroklub

Velkommen i Kolding Dameroklub.

Kolding Dameroklub blev stiftet i 1922 da 4 kvinder blev enige om, at de også ønskede at komme i gang med at ro.

Klubben er i dag en aktiv, moderne sportsklub med medlemmer i alle aldre, og ligger side om side med Kolding Roklub i den smukke Strandhusebugt. I praksis fungerer de to klubber som én klub med mange fælles aktiviteter både sommer og vinter.

Gennem tiden har roning naturligvis udviklet sig, og det samme har vi. Med vores veludstyrede og moderne bådpark ser vi os i Kolding Dameroklub i stand til at imødekomme vore medlemmers behov, uanset om man ønsker at ro alene eller sammen med andre, korte eller længere ture, i hurtigt eller mere moderat tempo.

Kolding Dameroklub kan desuden tilbyde ubegrænset adgang til et veludstyret fitnesslokale, og tilbud om e-roning eller træning med instruktør i vore helt nye romaskiner, stort set hver dag i vinterhalvåret. Det samme gælder adgang til klublokale, omklædning, bad og sauna, som også kan benyttes når vore medlemmer udnytter muligheden for at bade i Kolding Fjord.

Det sociale liv i klubben prioriteres højt, med ugentlige klubaftener og tilbud om fællesspisning, madpakketure eller besøg i andre klubber, ligesom vore dejlige faciliteter dagligt benyttes af vore medlemmer.

Så søger du en klub med mange muligheder for træning både indendørs og udendørs, vil vi se frem til at kunne byde dig velkommen som roer i Kolding Dameroklub!

Kolding Dame-roklub

Kolding Dame-roklub, Gl. Strandvej 3, 6000 Kolding