Roklubberne prioriterer
Sikkerhed
Sikkerhed prioriteres højt i Roklubberne. Mange af vore medlemmer er uddannede førstehjælpere og allerede for et par år siden investerede vi i en hjertestarter. Den hænger nu i et skab på Kolding Roklubs bygning- hvor den kan bruges af alle..

Hvor vigtig en hjertestarter kan være, kan du læse et eksempel på her Klik her!

En 1. plads ved Haderslev Regatta

Dobbelt fireren fik en 1. plads om søndagen, og en 2. plads om lørdagen efter en tæt kamp med Aarhus Roklub, som snuppede 1. pladsen på mållinien.

En flot 2. plads i Vejle

Langdistancekaproningens 2. afdeling blev afholdt i Vejle og Koldings DreamTeam var selvfølgelig med - og var 5 sekunder fra første pladsen på 10 km - flot roet !!

Har du også lyst til at ro?..

Du kan altid blive medlem af roklubberne, og ved rosæsonens start i foråret er det særlig optimalt, for der  afholder vi vore rokurser.

MEN .. hvis du i ikke kom med, så behøver du ikke at vente til næste forår

Udfyld en tilmeldingsformular - så bliver du kontaktet for en uforpigtende snak om hvordan vi bedst får dig igang...NU.

Klik på nedenstående link og udfyld tilmeldingsformularen.

Tilmelding til roning. Klik her!

Coastel-roning

Prøv vore nye Coastel -både. Perfekte til det danske vejr. Se præsentationsvideo her: