Madpakketure i Synnejysk Ronetværk og Ronet Syd

15. april 2021 12:04 , af Lene Kiltang

Synnejysk Ronetværk og Ronet Syd er igen i år gået sammen om at planlægge en række madpakketure, hvoraf vores egen Grundlovstur er en af dem.

Dette er en fantastisk mulighed for at komme rundt i landet og ro i fremmed farvand, og samtidig møde roere fra andre roklubber i vores område.

Datoer, destinationer og detaljer kan ses i vedhæftede oversigt, på Ronet Syds facebook side https://www.facebook.com/RonetSyd og på opslag i klubberne. Tilmelding sker klubvis, det vil sige at man IKKE kan tilmelde sig direkte.

Ønsker du at komme med, så kontakt Jytte Madsen som sørger for at indhente langtursbevilling og tilmelding til den enkelte tur.

Den første tur er allerede den 15. maj og da der er deltager begrænsning på enkelte af turene, er det vigtigt at man melder sig til hos Jytte, så snart man påtænker at deltage, så man ikke risikerer at turen er overtegnet.

Alle kan i princippet deltage, men det er vigtigt at man er fortrolig med at ro i og skifte i bølger.