Ronet Syd træningsdag i inriggere

7. januar 2022 10:39 , af Lene Kiltang

Vejle Roklub inviterer til 2 dages påske-træningssamling i inrigger for alle som ønsker at arbejde med fart og teknik i denne bådtype.

Samlingen foregår på Vejle Fjord, hvor der gennemføres i alt 3 træningspas (2 søndag og 1 mandag), med fokus på optimal samroning, god teknik, hurtige skift og fart i båden. Der vil være en følgebåd med trænere på vandet som retter teknik og optager film af træningen til evaluering på land efterfølgende.
Søndag sluttes dagen af med 10 km ræs.
Det er muligt at tilmelde sig individuelt eller på et hold. Vejle Roklub stiller både til rådighed og sammensætter hold, så alle får mest muligt ud af træningen. Faste hold er en mulighed.
Træningssamlingen er relevant for dig, som gerne vil dyste og ro stærkt i inrigger. Måske ønsker du at deltage i kaproninger i inrigger eller at forbedre din og andres træning i din egen klub.
Mellem træningspassene er der selvfølgelig hyggeligt samvær og forhåbentlig gode grin.
Det er ikke muligt at overnatte i Vejle Roklub, så ønsker du ikke at køre frem og tilbage mellem søndag og mandag, må der søges privat indkvartering eller overnatning på vandrehjem eller Airbnb.
Udgifter til forplejning, må påregnes og der arbejdes på at få stablet en festlig middag søndag aften på benene.
Medbring selv madpakke til frokosten søndag.
Ud over udgifter til forplejning og eventuelle transportudgifter til en træner, er der ingen udgifter forbundet med at deltage.
Tilmelding senest d. 13. april til en af nedenstående mails.
Jesper Foldager & Birgit Bech Jensen, Vejle Roklub
Kontakt: