Kassererposten varetages af Lene Breindahl Brun.
Ved spørgsmål kan hun træffes på koldingroklub@gmail.com

Rabat hos vore sponsorer

Husk, at som medlem af Kolding Roklub får du 10% rabat, når du handler hos Friluftsland og Spejdersport, og når du køber billetter hos Slotssøbadet.
Som bevis for at du er medlem af klubben skal du blot vise at du er logget ind på klubben på Memberlink app'en på din telefon.

Refusion af udlæg

I begge klublokaler findes der et kort til Rema1000 på Gefionvej som kan anvendes ved indkøb af forsyninger til aktiviteter.
Benyttes dette, sendes regningen direkte til kassereren, men det er indkøberens ansvar at tage et billede af kvitteringen og sende det til koldingroklub@gmail.com med beskrivelse af, hvilken aktivitet der har været tale om.
Det kan eksempelvis være klubkaffe.

Har et medlem brugt sit private kreditkort til betaling af en udgift som skal afholdes af roklubben, refunderes beløbet når nedenstående formular er udfyldt og modtaget af kasseren. Husk at vedhæfte et billede af kvittering til dokumentation for udgiften inden der trykkes på 'send'.

Tank med OK's app så får  vi dobbelt støtte

Din og OK's støtte gør en forskel. Så vil du gerne støtte roklubben, kan du gøre dette, samtidig med at du let tanker og betaler for dit brændstof.
Når du tanker med OK app'en, støtter du frem til 31. maj 2024 med hele 10 øre per liter brændstof du hælder på bilen.
Det er meget let at downloade og tanke med app'en. Du finder den, hvor du plejer at hente apps.
Når du har åbnet app'en, og kigger under "Mig" og "Sponsorstøtte", kan du se en liste over klubber og foreninger du kan støtte.
Du kan søge på en spcifik klub eller forening, og skulle du på et tidspunkt få lyst til at støtte nogle andre, kan du altid ændre dit valg.
Læs mere her
Og gider du ikke apps, kan du altid få et OK kort :-)